Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com

Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com - Hallo sahabat levitrax.blogspot.com, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com , kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Tips, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com
link : Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com

Baca juga


Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com


Batuk Tanpa Henti? 8 Punca Yang Mungkin.

Anda sudah berminggu-minggu batuk. Bagaimanakah untuk anda tahu adakah ia hanya selsema biasa yag sukar untuk sembuh atau suatu yang lebih serius?

Hanya doktor sahaja boleh memastikan apakah sebab di sebalik batuk anda. Beberapa keadaan mungkin boleh dijadikan dalangnya, seperti lelah asma; sindrom batuk laluan udara atas (UACS); penyakit refluks gastroesofagus (GERD); dan penyakit sekatan pulmonari kronik (COPD), satu penyakit serius, progresif yang merangkumi kedua-dua emfisema dan bronkitis.

Baca lagi tentang COPD dan beberapa penyebab biasa (dan agak luar biasa) batuk kronik dan berterusan. Klik pada foto atau pautan di bawah:










Demikianlah Artikel Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com

Sekianlah artikel Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com dengan alamat link http://levitrax.blogspot.com/2011/02/tips-badan-sihat-punca-utama-batuk.html

0 Response to " Tips Badan Sihat - Punca Utama Batuk Berterusan - levitrax.blogspot.com "

Catat Ulasan