Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com

Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com - Hallo sahabat levitrax.blogspot.com, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com , kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Tip, Artikel Umum, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com
link : Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com

Baca juga


Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com

Sakit Kepala, Tabiat Anda Mungkin DalangnyaAnda sakit kepala? Sakit kepala memang tidak selesa. Entah dari manalah datangnya tetapi jika anda meneliti tabiat anda, anda boleh mencari dalangnya.
  • Kopi – sekiranya anda sakit kepala pada waktu pagi setelah tidur lewat malam, ia mungkin menandakan penarikan kafein.
  • Komputer – berhenti setiap 20 minit untuk meregangkan leher dan belakang anda.
  • Silau – keletihan mata boleh buat anda sakit kepala. Elak keletihan mata dengan meletakkan lapisan anti-reflektif pada cermin mata dan anti-silau pada monitor anda.
  • Makan dan minum – jarak yang panjang antara masa makan boleh menyebabkan sakit kepala. Juga pastikan anda minum air secukupnya.
  • Relaks – sakit kepala cenderung menjadi teruk dalam usia 30an dan 40an anda. Ini mungkin kerana stres, tekanan dan ini adalah masa yang sibuk dalam kehidupan.
  • Ubat – sesetengah sakit kepala adalah kesan sampingan pengambilan ubat tertentu. Jangan berhenti makan ubat yang dinasihatkan oleh doctor tetapi anda sentiasa boleh bertanya andai ada pilihan lain.


Demikianlah Artikel Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com

Sekianlah artikel Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com dengan alamat link http://levitrax.blogspot.com/2011/02/tips-badan-sihat-tabiat-yang-boleh.html

0 Response to " Tips Badan Sihat - Tabiat Yang Boleh Membuat Anda Sakit Kepala - levitrax.blogspot.com "

Catat Ulasan