Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com

Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com - Hallo sahabat levitrax.blogspot.com, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com , kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com
link : Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com

Baca juga


Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com

Pedih ulu hati.GERD ialah penyakit perut dan kerongkong yang berlaku apabila asid perut terluah ke dalam kerongkong disebabkan injap yang lemah.

Gejala-gejala utama? Pedih ulu hati. Tetapi batuk ialah satu lagi gejala biasa GERD, bersama dengan sakit dada dan dehitan. Malah, GERD adalah punca yang agak biasa dan tidak disedari bagi batuk kronik.

Lagi punca-punca batuk:



Demikianlah Artikel Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com

Sekianlah artikel Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com dengan alamat link http://levitrax.blogspot.com/2011/02/tips-badan-sihat-punca-batuk-penyakit.html

0 Response to " Tips Badan Sihat - Punca Batuk: Penyakit Refluks Gastroesofagus (GERD) - levitrax.blogspot.com "

Catat Ulasan